E-mail Marketing

E-mail Marketing

E-mail marketing is het meest interessantste verkoopkanaal wanneer het gaat om return on investment (ROI). Hierbij is het meest bekende voorbeeld het versturen van nieuwsbrieven. Het meest winstgevende onderdeel van email marketing is event-based-emails (marketing automation). Dit zijn emails die automatisch worden verstuurd naar aanleiding van een getriggert event.

marketing
Daarnaast blijkt het segmenteren van de klanten essentieel te zijn om een hoge ROI te behalen (verantwoordelijk voor 58% van de omzet uit email marketing). Denk hierbij bijvoorbeeld aan klanten die vooral geïnteresseerd zijn in productcategie A en niet in productcategorie B. Door de personalisatie van de nieuwsbrieven zijn klanten eerder geneigd om aankopen te doen.

Vertel ons over jouw wensen

Vraag vrijblijvend meer informatie over de mogelijkheden met betrekking tot jouw wensen.

Een selectie van onze mogelijkheden

image
E-mail Marketing Strategie

image
E-mail Template Design

image
Monitoring & Rapportages

image
E-mail Marketing Campagnes

Neem contact op

Vraag ons vrijblijvend wat wij voor jouw e-mail marketing strategie kunnen betekenen.