Inbound Marketing Strategie

Inbound Marketing Strategie icon

Onze inbound-marketingstrategieën bestaan uit inzichtelijke plannen die een pad definiëren naar de snelste inboundresultaten.

Ons strategisch proces wordt voortdurend geoptimaliseerd en geüpdatet om ervoor te zorgen dat jij profiteert van de nieuwste inzichten en best practices.

CTA icon

Inbound Strategieproces

Ons inbound marketing strategieproces begint met een kick-off dag waarin we tijd doorbrengen met de belangrijkste stakeholders, zodat we kunnen leren over jouw bedrijf, het aanbod, je markt en je huidige situatie.

Na deze diepgaande bijeenkomst onderzoeken en ontwikkelen we jouw persona's, concurrenten, keywordstrategie, contentstrategie en inboundplan, voordat we onze bevindingen en aanbevelingen aan jou presenteren, samen met de opties om de voorgestelde doelen te bereiken.

CTA icon

Buyer persona's

Buyer persona's zijn het middelpunt van jouw content marketing inspanningen en staan centraal in het inbound-marketingproces.

Met behulp van jouw kennis, online onderzoek en onze geraffineerde aanpak creëren we B2B persona's die zich richten op wat belangrijk is: de doelstellingen en uitdagingen die de uiteindelijke inkoop in het bedrijfsdomein bevorderen.

Benchmarks & doelstellingen icon

Benchmarks & doelstellingen

Door het meten van de huidige prestaties kunnen we realistische doelen stellen voor de toekomst.

Met behulp van een scala aan tools en statistieken, benchmarken we de huidige online marketingprestaties en definiëren we doelstellingen voor jouw inbound-marketingstrategie.

Keyword & content strategie icon

Keyword & content strategie

SEO en content marketing zijn twee van de meest belangrijke elementen van succesvolle inbound marketing. Ze moeten elkaar ondersteunen om snel de gewenste resultaten te bereiken.

Ons strategieproces identificeert de meest aantrekkelijke zoekonderwerpen om op in te spelen en definieert het type content dat voor hen zal ranken, terwijl het tegelijkertijd jouw prospects onderwijst en bindt.

Kanalen & tactieken

Kanalen & tactieken

Hoe zit het met e-mail, social media en betaalde advertenties? Jouw inbound strategie houdt rekening met alle beschikbare kanalen en adviseert op welke manier je deze het meest doeltreffend kunt gebruiken.

Betaalde Campagnes
Kanalen & tactieken
Let's chat icon

Website Strategie

Een inbound geoptimaliseerde website kan de impact van elk B2B inbound-marketingprogramma aanzienlijk versterken en versnellen.

Indien gewenst, bevat onze inbound-strategie een sitemap die is opgebouwd rond jouw keywordstrategie, voor een maximale SEO-impact en een voor conversie geoptimaliseerd ontwerp- en tekstaanpak.

COOKIES

Onze aanpak van Inbound Marketingstrategie

Inbound marketing strategie is een 30 dagen durend proces, dat begint met een kick-off meeting en eindigt met de presentatie van jouw afgeronde strategie en inbound programma opties.

Inbound Marketing Optimalisatie
Let's chat icon

Bespreek nu jouw Inbound Marketing Strategie

Enthousiast over Inbound Marketing Strategie of wil je meer weten over hoe jij het kan inzetten voor jouw organisatie? Ons team is altijd bereid om te bespreken hoe we de resultaten kunnen behalen die jij nodig hebt.

Neem Contact Op